Komunikace s námi

Tato stránka poradí, kde, jak a kdy nás ohledně čeho kontaktovat a též stanoví základní pravidla jak tak činit, aby byla komunikace účelná a rychlá.

Vždy rádi odpovíme na každé vaše podání k věci, učiněné ve formě hodné přístupu každého slušného člověka.

Podání činěné projektu Meteo Aktuality

Veškerá komunikace vůči nám je nazývána obecně PODÁNÍM. Na každé podání odpovíme hned, jak to bude možné a to pokud možno v co nejkratším čase vždy v denní době (zhruba od 9 do 22 hodin daného dne). Rozlišujeme dva základní důvody činění podání vůči nám a tři základní druhy těchto podání.

Kontaktovat nás můžete v případech:

  1. Potřeby rady ohledně předmětů naší činnosti
  2. Potřeby rady ohledně provozu našeho projektu a stránek

Účelem komunikace mohou být:

  • Dotaz
  • Námět
  • Rozbor

Dotazem rozumíme průměrně stručné podání, kdy je jeho předmětem jednodušší dotaz dle výše uvedených dvou základních kategorií – vyřízení do několika málo minut.

„Očekávají se nad místem A zítra srážky?“

Námětem rozumíme průměrně stručné podání, kdy je jeho předmětem jednodušší vyjádření kritiky, chvály či návrhu změn v poskytovaných službách naším projektem – vyřízení do několika málo minut, maximálně desítek minut.

„Velmi oceňuji vaši službu A, bylo by možné rozšířit tuto službu …“?

Rozborem rozumíme naopak obsáhlejší podání obsahující složitější dotaz dle výše uvedených dvou základních kategorií – vyřízení do několika hodin, dnů či případně déle (využívejte k němu přednostně konzultační hodiny, aktuálně každé: pondělí od 12:30 do 13:30 hodin)*

„Potřebuji zjistit, zda se na našem území dne X vyskytovaly bouřky a zda byly intenzivní“?

*  Odpovíme ihned (potvrzení podání a návrh řešení či odhad délky jeho trvání), odpověď s výsledkem zašleme, dle dohody v první komunikaci, později)

Kde a kdy podání činit

Nabízíme vám mnoho kontaktních míst. Ale nyní vybereme základní, kde vám zaručeně a co nejdříve odpovíme každý den.

  • Email: info@meteoaktuality.cz (předmět není podmínkou, jen usnadněním komunikace)
  • Stránka Facebook: veřejně (komentáře pod našimi příspěvky, vámi přidané nové příspěvky) a soukromě (soukromá zpráva – komunikace Messenger)

K dispozici jsme zde: denně cca od 9 do 22 hodin

V dnešní době je velmi oblíbená jednoduchá a rychlá komunikace přes sociální sítě, zejména tu nejpoužívanější. Komunikační prostředky se zde stále zdokonalují. Proto nabízíme hlavně tuto možnost a jde i o zcela soukromou podobu komunikace s možností ji kdykoli přerušit a po čase opět obnovit. Též nabízíme druhou a stále častou formu, tedy emailovou. A to během každého dne. Při výjimečných situacích (mimořádné sněžení, bouřky, povodňová situace atd.) jsme připraveni reagovat na dotazy obratněji a i déle.

Jak učinit rychlé podání? K tomu slouží zdejší stránka Rychlé podání, která obsahuje jednoduchý kontaktní formulář.

Těšíme se na vaše zajímavé dotazy různého druhu, rádi vám na ně vždy odpovíme! Vaše MA.